środa, 25 września 2013

Moje małe szczęście - nowa biblioteka :)

Tak sobie wieczorem usiadłem, bo ostatnio uczę się bardzo dużo. Około 3 godziny dziennie. Miałem napisać czemu taka zmiana, ale zapomniałem. Dlatego też zrobię sobie taki zeszyt z rzeczami do zrobienia. Wracając do notatki. Byłem dzisiaj w nowo otwartej bibliotece w moim mieście i zakochałem się. <3 Tam jest cudownie. Mogę powiedzieć, że odmieniło to nawet trochę mój humor na lepszy. Chociaż jutro jest w-f to jednak nie załamuje się. ;) Ze znajomymi odrobiliśmy tam lekcje a w piątek może pójdę założyć sobie kartę. Zobaczcie jeśli chcecie. :) W ogóle zdziwiło mnie, że w tak małym mieście były pieniądze na takie coś. Jestem nawet chyba nawet trochę dumny. Fajnie jest!

Proszę!

Oczywiście też nie mogłem dodać tu filmiku...

6 komentarzy:

  1. 3 h to jest rozgrzewka, mój drogi. :P

    Co do biblioteki - bardzo fajna inwestycja! Miła odmiana po szale na zamykanie bibiliotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maaatko, jak fajnie w tej twojej bibliotece <3
    Ja też znalazłam sobie fajne miejsce do nauki na mieście- naleśnikarnię ;) Jest tam mało ludzi, cicha muzyka relaksacyjna i superwygodne kanapy, na których można się wyłożyć z nogami. Zamawiam sobie dzbanek herbaty i się uczę. Musiałam sobie ogarnąć jakąś fajną miejscówkę, bo miałam dzisiaj np. 3 okienka pod rząd, a w naszej szkolnej kawiarence leci Viva, są tłumy i kompletnie nie da się skupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że fajnie! <3

      Cieszę się, że znalazłaś takie fajne miejsce ;)

      Usuń
  3. Czasami mniejsze miasteczka mają znacznie więcej funduszy na rozwój kultury niż te większe. Np. w moim mieście stworzono kwartalnik literacki, w którym mogą publikować swoją prozę, poezję, czy też zdjęcia, albo obrazy, debiutanci, a także bardziej doświadczeni artyście. Jak dla mnie to przedsięwzięcie było najlepszym pomysłem. Kwartalnik cieszy się niemałym zainteresowanie nie tylko ze strony okolicznych, ale i ludzi z całej Polski. A więc i takie małe miasteczka mogą robić wielkie rzeczy :)
    Naprawdę na wysokim poziomie. Tylko pozazdrościć.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń