piątek, 1 listopada 2013

Co z blogiem?

Mówiąc szczerze zastanawiam się nad tym od tygodnia. Nie mam czasu nic pisać, bo staram się uczyć... albo też nie mam jakiś ciekawych pomysłów na wpisy, które by was zainteresowały. Mógłbym pisać o moich pismach czy dodawać zdjęcia z moich dni, ale nie wiem czy to dobry pomysł.

Gdy robię coś to zawsze bardzo się angażuje a blog to jednak jak dla mnie odpowiedzialność a wtedy czuję, że tracę czas, który mogę poświęcić na uczenie się czy pisanie (jednak uważam, że notatki na papierze to coś trwalszego niż rzeczy w internecie). Myślałem nad stworzeniem nowego bloga, taki life style czy jak to się zwie. Takie rzeczy nie związane konkretnie z językami, tylko z tym co mi się z życiu podoba, jakie mam pomysły itp. Macie parę zdjęć jakie bym wstawiał na 'nowego bloga'.

słońce na moim osiedlu. :)

moje pismo stworzone dosłownie pół godziny temu. (tak, miało przypominać arabski.)

to co ostatnio cały czas robię...

Napiszcie co sądzicie. :)

2 komentarze:

  1. Ja jednak chętnie poczytałabym co u Ciebie i Twoich języków :). Możesz pisać rzadziej (np. raz na miesiąc), ale szkoda żebyś całkiem zamykał bloga! Sam widzisz, że ja też rzadko piszę jednak czasem coś skrobnę i widzę, że ktoś to jednak czyta i czasem skomentuje ;). Mnie osobiście bardzo motywują i interesują wpisy dotyczące postępów innych, ich plany językowe. Może coś takiego? Lubię Twojego bloga :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odpowiedź, przemyślę to jeszcze wszystko :)

      Usuń