niedziela, 12 sierpnia 2012

[TAG] 34 prowokacyjne pytania


1. Co mogę dziś zrobić, by osiągnąć jeden ze swoich celów?


Wziąć się do roboty.


2. Kiedy jestem najbardziej produktywny?


Kiedy ja sam chcę tego co robię.


3. Jak mogę naprawić relację z daną osobą?


Pogadać z nią szczerze.


4. Jaką jedną rzecz mogę dziś zrobić, by sprawić sobie przyjemność?



Zrobić sobie gorącą czekoladę i odpocząć.


5. Za jakie 5 rzeczy jestem najbardziej wdzięczny w swoim życiu?


1. Za to, że mogę się uczyć

2. Za to, że mam gdzie mieszkać

3. Za to, że mam co jeść i pić

4. Za to, że mogę decydować o swoim życiu

5. Za to, że mam rodzinę


6. Jaką jedną rzecz mogę dziś zrobić, które zmieni na lepsze czyjeś życie?


Powiedzieć komuś coś miłego. :)

 
7. Co jest moją najlepszą cechą?



Tolerancja, szczerość.


8. Jaka jest moja wymarzona praca zarobkowa?


Nauczyciel francuskiego lub angielskiego.

 
9. Czy naprawdę potrzebuję nauki języków obcych w swoim życiu?



 Tak, bo to jest moja pasja i będę starał się z tego utrzymać.


10. Co mogę zrobić, by zarobić dziś dodatkowe 10$?


Sprzedać przeczytane książki...

 
11. Jak długo w ciągu dnia oglądam telewizję?



Hmmm... Nie lubię telewizji, więc krótko.

 
12. Czy naprawdę potrzebuję tego, co posiadam?



Tak.

 
13. Kiedy po raz ostatni czytałem dobrą książkę?



Chyba 1 czy 2 tygodnie temu.

 
14. Kiedy po raz ostatni powiedziałem (-am) komuś „nie”?



Nie pamiętam, właśnie moim problemem jest to, że nie umiem odmawiać (chodzi oczywiście o przysługi itp.).


15. Czy to naprawdę jest ważne, co ktoś myśli o mnie?


 Haha! Pewnie, że nie...


16. Co chcę osiągnąć w tym roku?


Zacząć się porządnie uczyć, odkryć mój najskuteczniejszy sposób nauki i dostawać dobre oceny w szkole, aby na półrocze mieć średnią powyżej 4.0.


17. Jaki jest kolejny duży wynik, który chcę osiągnąć?



Skończyć gimnazjum ze średnią powyżej 4.40, dostać się do liceum na profil dwujęzyczny (angielski i francuski), skończyć liceum i zdać maturę!


18. Co mogę zrobić, by czuć się szczęśliwym?


Pójść się przejść na odludzie...


19. Kiedy po raz ostatni opuściłem (-am) strefę komfortu?


Nie rozumiem... Chyba kiedy zacząłem wychodzić na dwór nawet w złą pogodę, zamiast się wylegiwać...


20. Jakie są moje wartości życiowe?


zdrowie, dobre oceny, najbliżsi i szczęście.

 
21. Jakiej porady udzieliłbym (-abym) sobie za 30 lat?



Przypomnij sobie siebie 30 lat temu. Ile miałeś zapału i pasji w sobie!

 
22. Jak chciałbym, by wyglądała moja kariera?



Już chyba każdy o tym wie. Nauczyciel francuskiego lub angielskiego albo ambasador (haha :D).


23. Jakie kroki mogę dziś podjąć, by zrobić krok w kierunku wymarzonej kariery?


Przygotować się mentalnie do III klasy gimnazjum aby zdobywać dobre oceny i skończyć liceum.

 
24. Co przypomina mój idealny dzień od momentu gdy wstaję do chwili, gdy kładę się spać?



 Wstaję rano, zrobię porządnie i z uśmiechem to co mam zrobić i reszta dnia dla siebie. :)

25. Jakie przekonania ciągną mnie do tyłu?



Nie mam się po co się starać, jeden błąd i wszystko nad czym się trudziłem pójdzie w zapomnienie, inni i tak są lepsi i mają lepsze możliwości, perspektywy.


26. Jakie nawyki chciałbym w sobie wypracować?



Nie garbić się, systematycznie się uczyć, i chciałbym nauczyć się jeść jak na dworach. ^^ (10 par sztućców itp.)


27. Jak mogę porzucić zły nawyk?



Wyobrażać sobie jego konsekwencje.


28. Kto mnie najbardziej inspiruje?



Ludzie kreatywni, którym się udaje spełnić swoje cele. Zawsze brną do celu a ich życie jest kolorowe.


29. Jakie wartości podzielają ludzie, których podziwiam?


Otwartość, szczerość, zrozumienie.


30. Czy moje marzenia są jedynie marzeniami, czy też robię coś, by się ziściły?



Są jak najbardziej osiągalne i ciągle brnę aby się spełniły.


31. Co się wydarzy, jeżeli zrezygnuję z marzeń?


 Moje życie straci sens.


32. Co najbardziej lubię w swojej pracy?


 W pracy ucznia? ;) Poznawanie nowych rzeczy.
 

33. Co bym zrobił(a-) inaczej, gdybym dostał(-a) jeszcze jedno życie?



Takie same życie? Pewnie byłbym rozsądniejszy.


34. Co zamierzam dziś zrobić po przeczytaniu tych wszystkich pytań?



Nie wiem. Odkryłem, że wszystkie pytania na jakie szukam odpowiedzi są we mnie i to ja toruję sobie drogę do realizacji marzeń...

Taguje wszystkich czytających ten wpis. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz