niedziela, 15 września 2013

Piosenki w różnych językach :)

Nie wiem czemu, ale uwielbiam słuchać piosenek w różnych niepopularnych językach i dzisiaj chciałbym pokazać Wam parę z nich, które mi się osobiście podobają.

Niech pierwszy będzie fiński. :)

 
 

Szwedzki...


Czeski.


nie mogę dodać wideo z tej piosenki... -,-


(to piosenka czesko-angielska)


Słowacki.



Filipiński.


Portugalski.


Turecki.


Chiński.



Jakie języki podobają Wam się najbardziej? Mi fiński i słowacki. :)

!Jeszcze taka mała informacja, że jednak będę chodził na kurs i wybrałem... hiszpański :D Większość osób pisało, że to za dużo, lecz w pierwszym roku z francuskiego nic chyba super trudnego nie będzie a będę starał się mieć ze wszystkiego 5 i brać jakieś materiały dodatkowe od pani a na drugim roku na dodatkowych przepisze się na francuski a hiszpański w domu w miarę możliwości!

9 komentarzy:

  1. Moja pierwsza piosenka po fińsku, która mi się spodobała, jak jeszcze nie znałam fińskiego to: Chisu - Baden-Baden. A ten Robin to taki fiński Justin Bieber :D.
    Ze szwedzkich mogę polecić Håkan Hellström - Kom Igen, Lena!. Strasznie sympatyczna :). Och i też Melissę Horn! Wszystkie piosenki ma cudowne, ale ja kocham najbardziej: Jag saknar dig mindre och mindre. Jeśli chodzi o serbski, to uwielbiam Gorana Bregovica (chociaż w jego piosenkach pojawia się wiele innych języków).
    Żeby usłyszeć jidysz, to polecam Andre Ochodlo :).
    Muzyka to też jeden z powodów dla których uczę się fińskiego i szwedzkiego. A włoski zaczęłam tylko z miłości do Ricchi e Poveri (wiem, teraz straszna wiocha), Albano&Romina Power i Erosa Ramazzottiego :D! Tak strasznie chciałam wiedzieć o czym śpiewają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może trochę jak Bieber haha Koleżanka mi wysłała i się wsłuchałem i mi się spodobała :D Spróbuję posłuchać wszystkie piosenki/wszystkich wykonawców jakich podałaś. :)

      Usuń
  2. Z portugalskich polecałabym np. Marizę, Tribalistas, Marisę Monte. Tak dla poszerzenia repertuaru. Chociaż nie rozumiem o czym jest mowa w tych fińskich piosenkach. Bardzo mi się podobają. Szczególnie pierwsza.
    Trochę szkoda, że nie zamieściłeś też czegoś po francusku lub hiszpańsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się fińskie prawie wszystkie podobają. Myślałem, że bardziej interesujące będą piosenki w nieznanych językach, ale jeśli tak to zrobię osobny post z popularnymi językami. ;)

      Usuń
  3. Z tureckiej muzyki to uwielbiam Tarkana, ale może to przez wspomnienia, które przywołuje jego muzyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tarkan to moja "młodość" :D. Słuchało się na wakacjach za "nastolatkowych" czasów :). Mi też jego muzyka przywołuje miłe wspomnienia...

      Usuń
  4. Szwedzki! :3 Podoba mi się również japoński, którego tu nie ma, ze względu na sentyment do anime oraz ostatnio coraz bardziej chiński, bo po prostu kocham Kar Wai Wonga i Tony Leung Chiu Waia <3

    OdpowiedzUsuń